دوشنبه, 18 مهر 1401 ساعت 13:28

ایرباس : روزانه 80 خلبان جدید مورد نیاز است


طبق آخرین پیش بینی ایرباس ، بازار خدمات هوایی در سال 2023 به سطح قبل از همه گیری بازمی گردد و در 20 سال آینده ارزش آن دو برابر می شود یعنی از 95 میلیارد دلار امروز به بیش از 230 میلیارد دلار در سال 2041 می رسد.
در نتیجه، تعداد افرادی که در خدمات هوانوردی کار می‌کنند و ناوگان‌ جهانی را به پرواز درمی آورند، قرار است تا دو میلیون نفر افزایش یابد.
فیلیپ مون، مدیر برنامه ها و خدمات ایرباس می گوید : هر روز میلیون ها نفر در پشت صحنه، ناوگان جهانی هواپیماهای ما را به پرواز در می آورند. آنها یعنی خلبانان، خدمه کابین و متخصصان تعمیر و نگهداری قرار است تا سال 2041 به میزان دو میلیون نفر افزایش یابند.
دیجیتالی‌سازی سریع عملیات ، تعمیر و نگهداری و همچنین ورود هواپیماهای جدید منجر به نیاز گسترده برای مهارت‌های جدید ، ایجاد شغل، استفاده از ابزار و روش‌های جدید کار به منظور افزایش بیشتر کارایی خواهد بود.
نرخ رشد مرکب سالانه 3.7 درصدی منجر به دو برابر شدن ارزش بازار خدمات در دو دهه آینده با تقاضای بیشتر از همیشه برای نیروی کار بسیار ماهر خواهد شد. به عبارتی 585000 خلبان جدید، 640000 تکنسین جدید و 875000 خدمه کابین جدید.
از آنجا که اپراتورها بیشتر بر تجارت اصلی خود تمرکز می کنند، خدمات هواپیما به طور فزاینده ای برون سپاری می شود و بازار را برای ارائه دهندگان تقویت می کند.

 

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…