یکشنبه, 11 خرداد 1399 ساعت 15:03

به مناسبت روز جهانی مهمانداران :


ظرافت ارتباط با خرده فرهنگهای جهانی
ما در یک اقتصاد جهانی زندگی می کنیم و این روزها ارتباطات دیجیتال یکی از مهمترین مدل های کسب و کار برای تغییر دیدگاه و رفتار فردی ما برای دستیابی به یک محصول یا خدمت محسوب می شود . با این وجود ، عنصر اصلی که موفقیت درازمدت یک محصول یا خدمت را تعیین می کند ، فرهنگ است.
فرهنگ مانند نگاه کردن به آینه است؛ نمی توان از آن فرار کرد و سرانجام ، فرهنگ نتیجه را تعیین می کند و ارتباطات فقط به عنوان مجرایی برای ایجاد حس مشترک مخاطبان در قاره های مختلف عمل خواهد کرد . بنابراین ، کسب و کارهایی که گروه های ذینفع خود را زودتر درک کنند و علاوه بر تلاش اقتصادی ، به تطبیق با فرهنگ مخاطبان محلی اقدام نمایند ، برنده میدان خواهند بود .
مهمانداران شرکتهای هواپیمایی یکی از مشاغل چند فرهنگی محسوب می شوند که استراتژی ارتباطات برای درک مخاطبان مختلف را تجربه می کنند . درک عادات و فرهنگ اقوام مختلف در مقیاس جهانی یکی از آموزه هایی است که در آموزش مهمانداران به چشم نمی آید ولی عنصر اصلی موفقیت محسوب می شود .
شرکتهای هواپیمایی موظفند از ذهن گروه های ذینفع خود نقشه برداری کنند و بدون دور شدن از ارزش های اصلی ، با فرهنگ های محلی سازگار شوند و با تجزیه و تحلیل مناسب ، مدل کسب و کار خود را با چالش اقتصاد اشتراکی در مقیاس جهانی سازگار کنند .

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…