شنبه, 17 مهر 1400 ساعت 10:14

یاتا: ناامیدی از محدودیت های سفر افزایش می یابد

 

یاتا گزارش داد که مسافران هوایی به طور فزاینده ای از محدودیت های سفر ناشی از کوید19 ناامید شده اند. نظرسنجی انجام شده توسط یاتا از 4700 نفر در 11 بازار در ماه سپتامبر نشان داد که خطرات کوید19 را می توان به طور موثر مدیریت کرد .
حدود 67 درصد از پاسخ دهندگان معتقد بودند که اکثر مرزها باید باز شوند . 64 درصد از پاسخ دهندگان اظهار کردند که بستن مرزها غیر ضروری است و در مهار ویروس موثر نبوده و 73 درصد پاسخ دادند که کیفیت زندگی آنها در نتیجه محدودیت های سفر به خطر افتاده است.
ویلی والش ، مدیر کل یاتا می گوید : مردم به طور فزاینده ای از محدودیت های سفر کوید19 ناامید شده اند. آنها ضرورت محدودیت های سفر برای کنترل ویروس را نمی بینند و بسیاری از لحظات خانوادگی ، فرصت های توسعه شخصی و اولویت های تجاری را از دست داده اند. کوید19 از بین نمی رود ، بنابراین ما باید راهی برای مدیریت خطرات آن در حالی که زندگی و سفر عادی داریم ، ایجاد کنیم.
به گفته یاتا ، بزرگترین عامل بازدارنده برای سفرهای هوایی ، قرنطینه است. 84 درصد از پاسخ دهندگان اظهار کردند که در صورت احتمال قرنطینه در مقصد سفر نخواهند کرد.
حدود 73 درصد از افرادی که از ژوئن 2020 سفر کرده اند قوانین و محدودیت برای سفر را درک نمی کنند و احساس می کنند که تنظیم مدارک کوید19 چالش برانگیز است .
ویلی والش می گوید : مردم می خواهند سفر کنند. 86 درصد از پاسخ دهندگان انتظار دارند ظرف 6 ماه پس از پایان بحران به مسافرت بروند. مردم می گویند قوانین بسیار پیچیده و کاغذبازی بسیار سخت است. دولتها باید فرآیندها را ساده کنند و راه حل های دیجیتالی برای صدور و مدیریت اعتبارنامه سلامت سفر اتخاذ کنند.

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…