دوشنبه, 26 اسفند 1398 ساعت 18:28

ایرلاینها باید به خواب زمستانی بروند


کارشناسان اقتصاد حمل و نقل هوایی معتقدند که ایرلاینها باید تمام عملیات خود را متوقف کنند و به خواب زمستانی بروند . در این دوره از خواب زمستانی کارکنان به مرخصی بدون حقوق بروند تا ایرلاینها از بانکها بخواهند نسبت به پرداخت تسهیلات، انعطاف به خرج دهند . در این زمان اتحادیه اروپا و سایر نهادهای بین المللی در حال رایزنی با هدف تغییر قوانینی هستند که به نجات ایرلاینها بیانجامد . البته تقاضا از دولتها برای تخصیص وام به ایرلاینها در راس هرم اقدامات است . کارشناسان در تلاشند تا دولتها را راضی کنند که پرداخت وام با هدف حفظ نیروی انسانی صورت گیرد تا از فاجعه اخراج کارکنان زیادی جلوگیری شود .
رایزنی ها سرعت می گیرد . شیوع کرونا ویروس زمان را کوتاه کرده و نجات ایرلاینها از شوک این ویروس ضروری تر به چشم می آید . در این میان شرکتهای اجاره دهنده هواپیما و بانکها نقش مهمی در برون رفت از این بحران دارند . یاتا زنگ خطر را به صدا درآورده و باید منتظر اقدام دولتها برای نجات ایرلاینها باشیم .

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…