سه شنبه, 08 خرداد 1397 ساعت 21:40

بدترین مسافران سال 2018


مسافران بدبو و کودکان خارج از کنترل در صدر لیست گزارش سالیانه "مسافران جهنمی" سایت www.Airlineratings.com قرار گرفته اند.
Airlineratings.com وب سایت رتبه بندی جهانی ایمنی و کیفیت خدمات خطوط هوایی، اقدام به ارائه لیستی از 10 نوع مسافر داده است که بیشترین مزاحمت ها را در هواپیما ایجاد می نمایند.
در این پرسشنامه از پاسخ دهندگان خواسته شده بود مسافران را از نمره 1 تا 10 و از آزار دهنده ترین به کم آزارترین مورد رتبه بندی نمایند.
به گفته جوزف توماس، سردبیر AirlineRatings.com، سطح ناامیدی و ناراحتی از مسافران بدبو نشان دهنده توجه پایین به استانداردهای بهداشتی است.
آقای توماس در این رابطه بیان داشت: "تعداد قابل ملاحظه ای مورد گزارش شده در ارتباط با مسافران حاضر در هواپیماها وجود دارد که از بوی بد خود اگاه نیستند یا به آن اهمیتی نمی دهند.
با گسترش چک پیش از پرواز آنلاین یا توسط گوشی های تلفن همراه، مسافران آزار دهنده از چک های سنتی پروازی به راحتی عبور می کنند و تنها در گیت پروازی با عوامل شرکت های هواپیمایی روبرو می گردند. ماموران شرکت نیز که تحت فشار هستند تا پرواز هر چه سریع تر رهسپار گردد، اجازه می دهند که این افراد وارد هواپیما شوند."
در مورد کودکان پر دردسر نیز آقای توماس می گوید: "بسیاری از والدین فکر می کنند که بقیه 300 مسافر حاضر در هواپیما پرستار بچه هستند."
همچنین نتایج دو تحقیق انجام شده منجر به ایجاد لیستی از سوی سردبیر این وب سایت در مورد آزار دهنده ترین مسافران شده است.
مسافرانی که درون صندلی خود لم داده و به خواب می روند برای مدت زمانی طولانی آزار دهنده ترین مسافران بودند اما اکنون در جایگاه سوم این لیست قرار گرفته اند.
مسافرانی که دسته صندلی ها را تصاحب می کنند در رده چهارم لیست قرار دارند. این امر نشانگر کوچکتر شدن فضای داخلی هواپیماها و افزایش تعداد مسافران است. طبق قوانین مسافران، مسافر نشسته در صندلی میانی می تواند هر دو دسته صندلی را در اختیار بگیرد.
افزایش روز افزون کیف های سفری در داخل هواپیما در رده پنجم قرار گرفته است. چمدان های کوچک به بزرگترین مشکل به ویژه در ایالات متحده تبدیل شده است، به همین دلیل بسیاری از شرکت های هواپیمایی اقدام به دریافت هزینه اضافی برای بردن کیف به داخل هواپیما می نمایند. در یک هواپیمای تک راهرو استاندارد فضای کافی بالا سری برای قرار دادن تمامی بارهای داخل کابین مسافران وجود ندارد.

شرایط سخت برای مسافران با مثانه ای ضعیف در رده ششم قرار گرفته است.
رده هفتم به مسافران پر حرف و رده هشتم به مسافرانی تعلق گرفته است که در کابین به انجام حرکات ورزشی می پردازند.
در جایگاه نهم، مسافران متکبر و سخگیری قرار دارند که اصرار دارند پیش از هر فرد دیگر درون هواپیما به آنان خدمت رسانی انجام پذیرد. این افراد مهمانداران را به شدت دچار زحمت می سازند و با درخواست های خود آنان را از پا می اندازند.
در رده دهم و پایانی نیز مسافرانی قرار دارند که در کنار پنجره قرار گرفته و در کل زمان سفر هوایی سایه بان پنجره را به طور کامل به پایین می کشند.

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…