شنبه, 22 آذر 1399 ساعت 14:03

شرکتهای هواپیمایی قدیمی مجبور به خانه تکانی هستند


نشریه آویشن ویک اشاره دارد که یک مطالعه جدید توسط گروهی از متخصصان سفرهای هوایی نشان می دهد که 36 درصد از سفرهای کاری پس از بحران کرونا برای همیشه از بین خواهد رفت .
این تحقیق با تقسیم سفرهای کاری به هفت دسته و با استفاده از منابع مختلف داده ها تخمین می زند که سهم هر دسته چند درصد خواهد بود . سپس آنها به این سوال پرداختند که چگونه هر دسته تحت تأثیر پذیرش فناوری جایگزینی برای سفر خواهند داشت؟
روی هم رفته ، این تحقیق نتیجه گرفت که شرکتهای هواپیمایی در بهترین حالت 19 درصد و در بدترین حالت 36 درصد از سفرهای کاری قبل از همه گیری را از دست خواهند داد.
در بین هفت دسته پیش گفته ، سفر برای اهداف داخلی شرکت ها بیشترین شاخص در معرض خطر است. این شاخص به طور معمول 20 درصد از کل سفرهای کاری را تشکیل می دهد. این مطالعه نشان داد که بین 40 تا 60 درصد این ترافیک در آینده ناپدید می شود ، زیرا شرکت ها در طی همه گیری به استفاده از فن آوری های جدیدی برای جایگزینی جلسات پر هزینه حضوری روی آوردند .
برعکس شاخص بالا ، سفر برای اهداف خارجی شرکت بسیار مقاوم تر به نظر می رسد . سفر با هدف فروش و اطمینان از عقد قرارداد با مشتری به طور معمول 25 درصد از کل سفرهای کاری را تشکیل می دهد. این مطالعه تخمین می زند که این دسته بین صفر تا 20 درصد تقاضای آینده را از دست دهد.
همچنین حضور در نمایشگاه های تجاری و سمینارها که معمولاً 20 درصد از کل سفرهای شرکت ها را شامل می شود ، نسبتاً حفظ خواهد شد ، اگرچه بخش کوچکی از این شاخص نیز توسط فناوری های جدید تامین می گردد .
این حقیقت که 36 درصد از تقاضای سفرهای کاری در آینده از بین می رود ، پیامدهای بزرگی برای شرکت های هواپیمایی قدیمی دارد که بخش عمده ای از درآمد آنها به این بخش متکی است . از طرف دیگر ، شرکتهای هواپیمایی کم هزینه که عمدتا به مسافرت های اوقات فراغت و دیدار با دوستان و اقوام پاسخ می دهند ، در امان خواهند ماند .
بنابراین ، خطوط هوایی قدیمی برای تقویت موقعیت خود در میان آشفتگی های پیش بینی شده در سفرهای کاری باید به جایگزینی کلاس های پروازی و تجدید نظر در بیزنس پلن خود روی آورند .

 

اخبار هواپیمایی

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…