یاتا : رویه های بازیابی هواپیماهای آسیب دیده باید بروزرسانی شود
04 شهریور, 1402
وقتی یک هواپیما در فرودگاه دچار حادثه می شود و نمی تواند با نیروی موتورهای خود به وضعیت عادی و قبلی خود بازگردد ، نیازمند کمک یک تیم با ابزار مخصوص است تا هواپیما را از موقیعت حادثه دیده خارج کند. به این عملیات بازیابی گفته می شود و به سه طریق انجام می گیرد:اشکال زدایی: انتقال هواپیما به محوطه آسفال ...
چالش های جدید خطوط هوایی در راه است
16 مرداد, 1402
هوانوردی میرود تا نفس راحتی بکشد زیرا سفرهای هوایی که در پی بحران کووید تقلیل یافته بود ، در حال بهبودی است. اگر روند فعلی ادامه یابد، سفرهای هوایی جهانی در مقیاس (RPK) در سال آینده به سطح قبل از کووید خواهد رسید. با این حال، ترکیب سفرهای هوایی به ویژه کاهش سفرهای تجاری مستلزم توجه هستند. بررسی های ...
شرکتهای هواپیمایی که از آسمان ناپدید شدند
03 مرداد, 1402
پس از آشفتگیهای فراوان در سالهای اخیر، بالاخره به نظر میرسد صنعت هواپیمایی در حال رشد است. افراد بیشتری در حال سفر هستند، شرکت های هواپیمایی هواپیما می خرند و برای استخدام خلبان با یکدیگر رقابت می کنند.با این حال، همهگیری کووید که جهان را در سال 2020 به زانو درآورد، به صنعت هوانوردی نشان داد که ...
آیا خطوط هوایی منطقه ای نابود می شوند؟
28 خرداد, 1402
خیلی ها اینطور فکر می کنند. مطمئناً تقاضای بازار برای جت منطقه ای در پیش بینی های بازار 10 و 20 ساله در حال کاهش است. با کاهش تقاضا برای خانواده قدیمی سی.آر.جی بمباردیر از بازار خارج شد. میتسوبیشی برنامه اسپیس جت منطقه ای خود را به دلیل تأخیرها و افزایش هزینه های توسعه از بین برد. بمباردیر همچنین از ...